Äiti ja Tommy lähti down by the laituriin joten jäin koiravahdiksi, ajattelin kuitenki käyttää aikaa hyödyksikin =) Treffattiin Tian ja Maijan kanssa Kilossa, koulun kentällä. Oli tosi kuuma päivä mut onneks siinä oli joku pikku joki (oja?!) missä koirat kävi vähän kastautumassa :)

Otettiin Remunkans vähän aluks seuraamista, joka meni ihan hyvin, vaikka oisin tottakai halunnu sen tiivimmäks paketiks ja vähän taakseppäin ja paremmin kontaktiiin jne. mutta jossen oo niin kriittinen niin hyvin meni. Ja nyt oon päättäny ottaa aina ilmottautumisen alkuun! koska se on ollu kanssa pieni kynnyskivi kun pitää heti keskittyä vain tylsään omistajaan vaikka toinen tulee kättelemäänkin.. Ja se menikin jo paremmin sit toisella kerralla.

Sit otin vähän maahanmenoja sillä tavalla että pallo maassa ja Remu joutuu luopumaan siitä mun matkaan ja siitä maahan. Samalla tavalla oon oppinu että saan Remu loikkaamisen edestä sivulle pois.. toivottavasti saan =) Sit otettiin vielä toista ongelmaa eli kapulan pitoa. Mulla Remu on pitänyt aluks tunnaria, jolla oon sitä opettanu ja nyt oon pitäny semmosta toista kapulan tapasta. Eli vaan pitoa tehnyt ja sain Tialta nyt ohjeita että pitää jo ruveta vaatimaan Remulta enemmän, kun tota oon tehnyt jo niin kauan! Ja ihan hyvin se meninkin ku otin pari askelta taakseppäin.

Ongelmia/Treenattavaa:

  • Edestä sivulle tulossa EI loikkia!! vihaan sitä
  • Tempovaihtelut
  • Eteenmeno (pitäis muistaa vaan aina tehdä)
  • Ihana kamala kapula +
  • oikeasti ihanat este/a-hypyt =)

full

 

full